onsdag 25 november 2009

Ordlös Onsdag - Tre


23 kommentarer:

Maria sa...

Vilken underbar bild!!!
Att få tre hacke på samma bild är ju helt otroligt...
Snyggt fångat med kameran...
/Maria

Anneli sa...

Vilken rolig bild! Verkligen en ögonblicksbild! Och så coola hackisarna är som bygger våningshus! ;O))

Ha en fin onsdag!

B i r g i t t a sa...

Men oj! Har du fotoshoppat dit tre hackspettar? För sådana ögonblick med tre på samma stam finns väl inte ?
:)

sinneskatten sa...

Hela klanen ute och pickar?

Lasseivomma sa...

Det måste finnas några väldigt goda larver under barken på det trädet. Otrolig bild....bra fångat.

Artlover sa...

Vilket tillfälle att du fångade alla tre på samma trädstam. Fin bild också:-)

Hedwig sa...

Tre, samtidigt ?! Nästiontill omöjligt. Köpte du en lott den dagen ? Inte ? Det borde du ha gjort.

Anette sa...

Wow, vad häftigt med tre på en gång! Man brukar få vara nöjd med att se en........./Anette

Veronica sa...

Men wow, snacka om ögonblicksbild. Det där var ju hur bra som helst!!!

ElinsPhoto sa...

Fick sitta och leta lite men till slut hittade jag de tre fåglarna, hackspettar? Vad ovanligt med tre på samma träd, riktigt läckert!!

Anni sa...

Måste vara en mamma med två ungar, visst ser de nedre lite mindre ut? Häftig bild!

christina sa...

Wow, vilket moment!!

Rajson sa...

Vilka vackra rackare, undrar om de hackade "i takt"?
(Mina "Honeyboys" spanade på mat. 10 min senare slakatde de en gnu framför vår bil!)

Kvasthilda sa...

Häftigt! Här har man svårt att fästa en hackspik (som Maken kallar dem) på bild, än mindre tre.

Annika Christensen sa...

Oj oj vilken lycka bild!
Tre på en gång. Jag är glad när jag ser en.
Annika

Misswhatsit sa...

Fin bild. Bra gjort att kunna fånga tre hackspettar samtidigt

Anonym sa...

Vad är oddsen att det ska sitta 3 samtidigt, vilken tur att du hade kameran till hands.
Ha det fint.
/Helena

ormbunke sa...

OJ! tre hackspettar på en bild. De måste har fört oväsen.Anita

Photos by Storm sa...

Så påpassligt av dig. Tänk att fånga tre hackspettar på samma bild/Lis

Mona sa...

Otroligt med tre stycken på samma stam. Snyggt fångat!

AKO sa...

Vilket lyx med tre spettar i en och samma bild. Jag har inte ens lyckats fånga en enda med kameran även om jag har sett ganska många i år.

Wickans värld sa...

Tror de är inne på förrätt, varmrätt o efterrätt... Bra bild!

Bildgatan-Avsändare Margareta sa...

Det där trädet har verkligen fått icke önskvärda gäster, men de måste ju också få leva och bo. Det är första gången jag ser tre hackspettar i ett och samma träd.