söndag 22 november 2009

BildligtTalat- v 48


13 kommentarer:

annette sa...

Men titta, det finns lite löv kvar på det lilla trädet.

Väldigt skönt ljus i bilden!

annette

Ulla sa...

Snart så har jag tappat mina "kläder" och vintern står för dörren brr...

Della sa...

Härligt ljus i bilden. Alla löv verkar ha rasat av rakt ner.

Anne-Lie sa...

Härliga färger himlen bjuder på bakom det höstklädda trädet!

Marie sa...

Ljuset är det jag fastnar för. Ljuset som jag saknar så mycket denna årstid.

Pialotta sa...

Ja du så där ser det ut lite varstans nu.. det vackra med hösten är alla vackra färger på löv o blad.. snart ett minne blott.

Ninni sa...

Som de andra är jag fascinerad av ljuset...vad man saknar det så här års.

Photos by Storm sa...

Fint ljus på det ensamma trädet/Lis

christina sa...

Ljus är vad vi behöver och din bild förmedlar det!

Resa med Herbert sa...

Hej!

Vackert nästan naket träd, fint foto.

Må gott, önskar Irene

Mona sa...

Ser stolt ut. Trivs nog med den vackra utsikten.

Anna Carin Ahlander sa...

Ser ut som om han vill skyla sig när han tappat alla sina löv. Kal och kall säkert-

Ninnie sa...

En fin bild av ett ensamt träd som förberett sig för vintern.