onsdag 23 februari 2011

Längtar efter....

....GRÖNSKA!!!



11 kommentarer:

Nica sa...

Vilka ljuvliga bilder du har!
Så fint utvalda, inkännande :)

Och ja - visst längtar man. Mer än nånsin, faktiskt!

Blunda i mars, kika upp lite i april - och så vips - är det maj! :)

Kram

agnetha sa...

Samma här!! Snygg bild.

Sandbergs Fotoblogg sa...

Tack Camilla Rantis för de fina orden, fick läsa flera gånger, för det finns ju flera som heter Annelie innan jag förstod att det var jag som vunnit :D.

Förstår att man längtar efter grönska nu i kalla Sverige. Även jag är trött på alla snöbilder hemifrån. Fast när man ser en blå himmel, klar-is på Vättern och folk som åker längfärdskridskor bli man allt lite avundsjuk.

Olika nyanser av grönt, blir så läcket på bild.

Ha en bra dag och roligt att du gillade mina tranbär och min kinesiska mugg.

Maria G sa...

En alldeles underbar och vacker bild! Längtar också efter den skira grönskan som våren kommer med. Hoppas snön och kylan försvinner snart :)
Ha en riktigt bra dag!

Anne-Lie sa...

Ja du den skriver jag oxå under på!

Barbro sa...

Känns långt bort men det kommer...

Annelie sa...

Jag med! Jag står snart inte ut längre med den här förbannade vintern, den tar aldrig slut känns det som!

Annelie sa...

Var inne hos Nina... tack söta Camilla för de fina orden om min bild!

Pialotta sa...

Grönt är skönt som din närabild oxså:) Like..

"Lillagul" sa...

Ja , nu är längtan efter våren STOOR :)
Härligt grön bild du bjuder på !

Anonym sa...

Vem gör inte det?
Härliga gröna nyanser och vackert ljus :) Vackert makro.
Mvh Halina