söndag 9 maj 2010

När Hacke Nuppar i Tallegren....

...ja, då är det vååååååår!!!
Här sitter Fru Hacke och spanar i lugna ro.....

....men så vips kommer han inflygande från höger....
....flaxar med vingarna och guppar upp å ner.....
......4 sekunder underbart e kort....alldeles för kort
( man långt nog att jag ska hinna fota! *S*)

....Herr Hacke drar vidare åt höger
och kvar sitter Frun
å ser ut som att hon inte fattar vad som hänt, men jag såg allt och vet att...
det kommer hacke-ungar i sommar!!!!!!

7 kommentarer:

Rantamor sa...

Hahahaha nu ha du avslöjat hackes kärlekskiv, ja det är inte mycket förspel där inte....
Snyggt..
Vi har varit ute me Sally ikväll..lade två svep me näten å genast var sälen där....tror du vi är förbannade. Nu SKA jag skaffa en luftpistol eller nåt...nu är det krig...
Stora hål i näten IGEN....=(

Marie sa...

Love is in ther air!!!! ;-)
Ja du det händer mycket i buskarna på vårkanten ,ha, ha. Ha en fin vecka.

Rantamor sa...

Näe d va nog bara den lilla bilden jag menade som är vit, den i kommentarrutan.
Mina blogginlägg har jag koll på =)

Liane sa...

Häftiga bilder, nu är det verkligen vår, vårkänslrna sprudlar lite här & varstans.

Annelie sa...

Hahahaha! Så det kan gå! Det kallar jag en snabbis!
Tack för komplimangen om "magbilderna"!

Anni sa...

Pang på rödbetan!

LissenTo sa...

På våren kan alla bli lite vild! Det kvittrar lite på olika sätt, även bland människor.

Tack och lov att Big mama var uppstoppad.
Ha det gott. Lissen