fredag 28 maj 2010

Fredags Tema - Annorlunda - inget för höjdrädda!!

....när jag reste genom södra Afrika i nästan 3 månader vilket i och för sig också är en annorlunda grej att göra så hoppade jag världens högste bungy jump på 216 meter, och för att bevisa det så ställde jag kameran på självutlösning för att få ett bildbevis på ett brett leende och ett adrenalin som pumpade hela dagen....
Bjuder på några bonus foton från denna dag som min rese-kamrat Karin tog med min kamera....
....precis hoppat!!!!!!!!!

....ser ni det vita bandet???
Längst ner i det hänger jag.....ringade in mig i rött så ni inte ska missa mig!! =)
___________
Mer annorlunda foton hittar ni hos Sinneskatten

9 kommentarer:

Heidi sa...

WOW, vilken tuff brud du verkar vara :-)
Själv är jag höjdrädd och skulle förmodligen inte palla något dyligt!

Om du vill får du gärna vara med i min egen lilla fotoutmaning som jag startade i tisdags, ju fler desto roligare!!!

http://www.heidihoo.se/vad-tanker-du-pa-del-1/

Trevlig helg, Kram Heidi

Misswhatsit sa...

Härligt hissnande bilder! Att du vågade. Sannerligen ett riktigt annorlunda äventyr.:)

Rantamor sa...

Usch ja jag kommer ihåg det där men jag tror mig minnas att jag fick veta det när hoppet var gjort.
Du var modig du, jag hade ALDRIG ens vågat tänka tanken.
Jo annorlunda var det.
Kolla mitt annorlunda....

Heidi sa...

Jasså :)
Världen är liten ibland, eller vad är det man brukar säga? hihi... :)

Johanna S sa...

Jisses vilket hopp - helt otroligt - kan inte förstå hur du vågar - häftigt!
Ha en mysig fredag!

sinneskatten sa...

Milda makaroner vilken tuffis du är!

Annelie sa...

Men Gode Gud i himmelen! Du är ju stentuff, vad häftigt!

Jah Hollis sa...

Inte illa. :-)

Pumita sa...

Du är en riktig tuffing du! Jag blir alldeles knottrig bara jag tänker på att hoppa från 216 m. Åka runt i SA i tre månader... OK, det vore coolt... men bungy jump (som många testar just där) - det skulle jag hoppa över. ;)