lördag 29 maj 2010

inspiration & kreativitet - Valfritt - Midsommarlängtan


...temat på I&K idag är valfritt och jag har då valt Midsommarlängtan som tema.....

....längtar till midsommar!
Jag har inget speciellt inbokat men midsommaren är speciell och man får ett lyckorus när man tänker på den svenska sommaren...

Fotot är på mig och två av mina vänner på midsommarafton för snart 3 år sedan och vi har nyss ätit midsommar-tårtan vilket syns på min näsa....=)
_______________
Mera "valfria" foton hittar ni här:

3 kommentarer:

Rantamor sa...

Men vilka brudar, midsommar brudar med blomsterkransar på huvudet.
Hade den fjärde slocknat....eller....Kan det vara möjligt...???
Vi har lagt nät ikväll och jag fick önska mig en morsdagspresent och ville upp tidigt å vittja nät....är jag konstig...JA.

Kram ha en finfin helg.

"Lillagul" sa...

Härlig sommarbild på dig och dina väninnor !
Gissar att det var Jordgubbstårta med grädde som ni ätit :)

Pialotta sa...

Härligt foto.. jag har faktiskt oxså några gamla foton med mig och krans i håret från Midsommar.. visst är det en härlig tid:)