onsdag 24 februari 2010

*arg**arg**arg*


...nu får det banne mig vara slut på denna kyla och snö.
-25 grader igen denna morron!!!
Jobb Berlingon startade inte imorse.....
Turbon på vår Audi har kollapsat...
De e inge kul länge.....
VILL HA VÅR!!!!!!!!!


Dessutom....

så har min dator pajjat....
Får inte igång den, har testat att köra " setup repair" på den med den går ej igång..

Säger bara j*vla,f*an, shit å perkele.....

tänk om ALLA mina foton skulle försvinna???
Gjorde en backup före jul, men har ju knäppt en del efter det...

Nåväl, ska inte gråta över spilld mjölk än, jag "vet" ju vad jag pillade med innan den dog... så en experkt kanske kan få liv i den igen...

Så i morgon blir det till att gå till "data-doktorn....
Håll tummarna!!!!
=0(

1 kommentar:

Lasseivomma sa...

Som någon sa, koncentrera dig på att reagera på sådant som går att påverka, vädret hör tyvärr inte dit. Låter ju inte kul med datorhaveri, ska genast köra backup, se där gjorde du något positivt.