lördag 19 juni 2010

Shannara's SaturdayMix- Ett År Sen

....för ett år sedan juni-09 befann sig Rantamor och Rantafar tillsammans med mig och min man på Kreta. En skön resa med mest sol, mat och dryck.....och dessutom befann sig ju Lille C med sin familj på Kreta med fast i en annan liten by.....
Bjuder på några foton till från den härliga resan.
Rantafar och jag i den sköna Greklands solen och naturligtvis en kall öl i handen...


Jag å lille C busar i poolen.... men....


....vad gör Hedlund????


♥♥♥......längtar efter utomlands solnedgångar......♥♥♥


4 kommentarer:

Rantamor sa...

Oj va jag blondin ifjol... *skratt*
Men en skön resa hade vi å varmt å skönt, annat är det nu...sitter me tjocktröja och ullsockar för det är småkallt inne å ute tvärregnar det.
Hade varit skönt på Kreta....
Men lite sol får vi idag för Lilla C skulle komma iallafall, han var piggare nu å hans föräldrar var partysugen....så d ska bli kul att få rå om den lilla lite.
Hoppas att det ordnar sig med "stormen" hos er, lite nyfiken...du kan ju skriva ett mejl...

Ha d gott i regnvädret...

Anonym sa...

VIlka underbara foton!!

Bildgatan-Avsändare Margareta sa...

Ja det såg verkligen härligt ut. Att bara komma bort och få njuta av ledighet är underbart.

När jag tittar ut idag så ser det inte speciellt lockande ut, regnet har duggat hela dagen. Gör inget för det kommer garanterat fina dagar snart.

Shannara sa...

Åhhh, vad härligt det ser ut! Jag vill också utomlands till lite värme nu!

Välkommen in i veckans Mix!