torsdag 26 november 2009

Torsdagsreflektion v 48

Denna vecka har det varit mycket jobb på firman, alltifrån helt nya kunder, kunder som säger upp sina avtal till roliga brandövningar på gruppboende där barn med speciella handikapp bor. Och ni anar inte hur mycket skumvätska det finns i en brandsläckare....men kul hade dom...
och det saknades inte skratt den kvällen....

Saknas, gör även lite verktyg på jobbet som synes på fotot, men nya är beställda....så även nya brandsläckare!

Saknas gör även snön,
för visst är det första advent på söndag....

+ 12 grader som varmast kl 23. 00 på kvällen.... vad händer?

Men fotouppdrag saknas INTE.... har fullt upp varje dag, spännande med nya utmaningar!

4 kommentarer:

sinneskatten sa...

Skrattar gott...jag arbetar med personer med autism så jag kan tänka mig hur det såg ut i skummet.
Och varmt välkommen att reflektera över veckan.

Anette sa...

Det låter kul att få testa brandsprutor! Roligt att du har mycket att göra. /Anette

Helena sa...

Välkommen till torsdagsreflektionen! Kan tänka mig att barnen hade kul med skummet. :)

Anni sa...

Och min reflektion blir; varför stämmer inte den röda målningen med de fasta nycklarnas storlek?
;-)