torsdag 27 januari 2011

NF Macro


8 kommentarer:

Rejen sa...

Den er flot...;-D

anemonen sa...

En sådan vacker blomma skulle jag gärna ha framför mig på bordet. Orange är inte min favvofärg, MEN just vid den här tiden på året gillar jag det skarpt. Beror nog på att orange lyser upp tillvaron.

Rantamor sa...

Snyggt.
Va länge sen jag fotade macro.
Kommit ifrån det lite, men när jag hittade fotot på kroken som jag lade upp på "stum" kom jag på att jag måste mackra mera det blir ju så coolt.

Hoppas d ordnar sig med tvättmaskinen.

Sandbergs Fotoblogg sa...

Läckert macro!
Har faktiskt sådan i min trädgård på Blossoms.

Maria G sa...

Sååå fin bild och en riktig färgklick!
Ha en bra dag!

ormbunke sa...

Fick mig att längta till Madeira. Kram. Anita

Annelie sa...

Åh vilken underbar färklick, man blir glad av den här bilden!

"Lillagul" sa...

Tjusigt foto på din Papegojblomma !
Fortsatt trevlig torsdagkväll :)