måndag 15 november 2010

trött

 ....4 trötta vårtsvin som jag mötte under min Afrika resa,
dessutom hade de lyckats att käka upp min hängmatta under natten....
Inte konstigt att de blev helt utslagna!!

Bonus bild:
här syns min blåa fina hängmatta som blev uppäten,
dessutom ser ni mitt tält jag sov i under 3 nätter, 
helt ute i Botwanas vildmarker....
Kan säga att jag inte riktigt kunde slappna av utan man låg och funderade på alla konstiga ljud och läten man hörde....typ...kanske ....ett lejon....eller....vattenbuffel... eller....
Pst...bonus bilden passar ju också bra in på temat,
för i en hängmatta eller i ett tält kan man ju sova om man blir trött....


Foto För Alla

4 kommentarer:

Gela sa...

vad fint du har gjort det här. Underbar hedder. Vackert!!! Jag älskar ju gamla hus och allt vad som hör där till. Vilka fina bilder är här allt för sällan helt klart. Vill önska dig en fin dag/Gela

Milla sa...

Trots att vårtsvinen är så fula så var de faktiskt lite söta när de sover... ;0) Vilken resa detta måste ha varit! Va du ska ha samlat på dig både minnen, erfareneheter och foton. Underbart!

Anni sa...

Du är så söt i tofsar!
Också.

Viola sa...

Oi hvilken reise du har hatt!! Det er bare sånn jeg kan drømme om!! Du er tøff!! :)