måndag 29 november 2010

mosaic monday

Stockholm Old Town in Mosaic Monday

6 kommentarer:

Gela sa...

Nä nu får det nog räcka, här bor jag 2 mil från stan och jag vet ej hur länge sen det är som jag storsade i gamla stan. Vad du fått fångat det bra på bild. Du har fått med stämningen. Nu skall jag också ta och masa mig iväg och se julskyltningen med barna och strosa i gamla stan. Tack för tipset!!! Ha en riktigt fin kväll/Gela

Gardening in a Sandbox sa...

The streets look so narrow. Looks so interesting.

cherry sa...

Beautiful..Happy Monday from Savannah, Cherry

Anja sa...

What nice mosaic from Stockholm, jag har bot i Kungsholmen, men jag glömt mycket svenska. Sorry that is all what is left. I like very much your background foto and the word fotoalholic!!

Ingmarie We sa...

Underbara Stockholmsfoton. Så fint du har fått till ljus och skärpa.

Anni sa...

Så fint du fångat färgerna - tur att jag kikade in här så att jag inte missar att ta med kameran in till stan idag, så lätt att göra när man "bara" ska shoppa och gå på teater...