onsdag 19 januari 2011

Hemma

...efter att ha tillbringat nyår i London och sen en solig vecka på Gran Canaria
så är jag nu hemma....
Hemma?
Vart är man hemma egentligen?
Jag har känt mig hemma på många ställen redan kan jag säga,
ett år bytte jag adress 3 ggr ( pga av studier)
Och ni kan ju fråga Rantamor hur många flyttkort hon fått av mig genom åren.... hahaha!!
Men hemma för mig idag, det är Lilla Stugan i Medsand/Järvsö
där trivs jag som fisken i vattnet trots ALL snö just nu...
Men sätter in några sommarfoto me, så förstår ni varför jag trivs...




























7 kommentarer:

Rantamor sa...

Härligt...sommartid alltså..
Här tas inte emot flera flyttkort nu...bara så du vet.
Ut å plumsa på med vovven nu...jag plumsa till mig nån form av ryggskott i min trasiga rygg igår, så den här dagen blir INTE rolig alls....

Pialotta sa...

Välkommen hem till din hemmaverklighet.. så trevliga hemma hos bilder du visar:)

Lisa sa...

Jag förstår verkligen att du trivs där i din stuga. Det var jättevacker miljö.

Anni sa...

Å så bor ju Han där, dessutom!

ormbunke sa...

Så underbart ställe du har som hemma. Därifrån åker du väl inte sommartid. Ha de gott. Anita

Wildhearts sa...

Det är verkligen jättefint. Kan förstå att du trivs!

B i r g i t t a sa...

Det måste vara en riktig pärla ditt hemma - så vackert och avkopplande det ser ut.