onsdag 29 december 2010

tomtar



8 kommentarer:

Elisabeth sa...

Den nedre nissen, tyckte jag var mycket charmig. Skulle kunna tänka mig en sån! Till låns åtminstone!

Pysselfarmor sa...

Det var söta nissar - alla fyra!

Misswhatsit sa...

Fina tomtar alla fyra! Den lilla nissen på bild två blir ändå favoriten.:)
Ha en skön onsdag!

Pialotta sa...

Lovely .. riktigt coola de där på första bilden och lille C är ju en riktig tomtenisse så käck han är i sin mössa:)

Pockethexan sa...

Den nedersta tomten måste vara dagens goaste tomte, mina små "nissar" är inte så små längre när de börjar närma sig 2m strecket är de nog inte så små längre men för mig är de alltid som din lilla nisse i minnet!

Kramis o ett gott slut!
<;D

Ann-Mari sa...

Charmiga tomtar alla fyra! Bilden av tomten med lite stor luva är verkligt lyckad! Vilken fin min:_D

Rantamor sa...

Ullas tomtar må vara snygga...
men iget emot den nedersta goa lilla tomten vår...

Trevlig resa, här har viruset tagit ny fart inatt..bläää...

Anni sa...

De översta ser ut att ha tittat för djupt i flaskan, den undre berusar väl alla som ser honom...

Önskar dig ett Gott Slut på året, Rantis!