måndag 14 februari 2011

Nattinatt...

...gäääääsp nu är det nattinatt för Rantis för idag....
men så plötsligt fick jag sån lust att göra om i sovrummet....ja nu är det inte mitt sovrum som syns på fotot....
(hahaha...låter som på den tiden ungdomsprogrammet Bullen gick på Tv....är inte tjejen som har skrivit brevet som är med i filmen repliken ni vet.....)
Men däremot är det mina fårskinn som syns, köpte dem på en liten marknad när vi var i Tallinn i höstas!
Men åter till mitt sovrum..... de är 0, å då menar jag NOLL mysfaktor....
å ikväll som det är alla ♥ dar å allt...
jajaj...hinner ju inte göra så mycket åt rummet ikväll... 
så jag får väl göra som Rantamor skulle ha gjort: Slängt björnfällen...äh sorry...fårfällen på golvet framför brasan.....

Fortsättning efter mysfaktorn av högre grad fortsätter.....

Nattinatt goa ♥-vänner

3 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Mysfaktor är viktigt eller hur!

Razzy sa...

Den är superviktig :)

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Halloj där !

Men vi sover ju bara förhoppningsvis,behöver man då ett mysigt sovrum.Ska tänka på det.
Fotot ser inbjudande ut, är det ett hotellrum tro ?

Du är ju mycket ute och reser, har Du med Dig Din egen kudde då ?

Kram Mi