onsdag 1 december 2010

modevisningsfotograf























..för ca två veckor sedan fotade jag på en modevisning som Stor & Fin
hade i Bollnäs och det var inte alls så lätt som jag trott.
Investerade i en extern blixt för att fotona skulle bli bättre,
men efter halva tiden så orkade inte batterierna ladda upp och
eftersom en modellerna går väldigt fort på en visning så var det bara
att rycka bort blixten å köra med den som sitter på kameran.
Svårt att få bra bilder, men efter lite redigering så var i alla fall Monica
och modellerna nöjda, och jag en erfarenhet rikare....

I morgon är det modevisning igen....
men då ska JAG vara modell....
Spännande och roligt....
Kika in på Monicas sida eller kom till Gärdet/Bollnäs kl 19.30
imorgon kväll vettja...

2 kommentarer:

Rantamor sa...

Säkert inte lätt att vara fotograf på en modevisning där dom är i rörelse hela tiden. Och man får ju inte så många chanser till om man inte hinner med vill säga.
Du missade inget på bondesörjan...ville bara höra när hon "sjöng om taggetråd" hahaha men jag orkade inte se hela det är ju så tragiskt på något vis.
När man såg en del av Köping visste man att dom var som dom va...men här vet man ju inte riktigt vad man ska tro...

Näe tusan nu borde jag nog sova...Hoppas du ha d bra !!
Och att d går bra för dig imorronkväll...du ä modig du.
Kram.

Annelie sa...

Värsta papparazzin!