fredag 1 oktober 2010

Ledig Fredag tillsammas med Nikon....

   
 



 ......JAG BLI GAAAAAALEN!!!!
Dessa foton har tagit mig 3 timmar att få upp på bloggen.....
redigeraren är uuuuursuel just nu, kan surfa hur bra som helst
annars, t,o,m se inslag på aftonbladet så det har inget med min
uppkoppling att göra....
Skulle ladda upp ännu mera höstfoton, men jag ORKAR inte 
sitta här å vänta, å vänta å vänta....tålamodet är SLUT!!!!!!

...hahahaaha!!!
Lurade redigeraren lite, å blev lite förbannad å se vad som hände...
De kom några foton till....




4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag har haft problem också till morron med redigeraren så dom har nog problem.
Vackra höstfoton. Sista fotot var mysigt med dimman som kommer....eller är på väg bort kanske.
Nu ha vi ätit rökt sik....mumsigt värre...å nu funderar vi på att åka ut med Sally å slänga runt med nätena lite....
Ni vill väl ha lite file`r????


Ha en finfin mysig fredag.
Men va fan va jag inte inloggad heller.....Då få jag bli anonym...fast d kanske inte går för jag svor juh....

Annelie sa...

Jag också, och det inte bara idag, jag bir som du Camilla, helt TOKIG!
Men fina bilder blev det!

Annelie sa...

Apropå kommentaren om min macro på äpplet...
Jag var tvungen att komponera om lite, hade först tänkt ta på bara kärnhuset. Det gick inte, det såg rent snuskigt ut! *gapskratt*

Unknown sa...

"Ledig fredag tillsammans med Nikon" lockade naturligtvis fram nyfikenheten. Och, som vanligt, väldans fina bilder!
Ha en fin fortsättning på helgen!/SA