onsdag 22 september 2010

Positiva vindar, styrka och krafter...


.....mycket har hänt i mitt liv detta år, både positivt och negativt.

För att få bort det negativa har jag idag möblerat om i stugan,
slängt ut sånt som ger mig dålig energi och t.o.m bränt upp sånt jag
absolut inte vill se eller veta av.
Känns lite lättare nu och och ser fram emot hösten och vintern,
längtar efter positiva vindar, styrkan och kraften....
Å även fast kylan biter sig fast i den lilla bruna stugan 
i Medsand och Herr Höst gör sig synlig så hoppas jag att värmen kommer att
stå sig och att tryggheten infinner sig igen och oron blåser bort......

Är så glad för
att jag har min frihet här i stugan,
att jag har min man vid min sida,

att jag har min familj omkring mig trots att de bor lågt i från mig,
för i bland kan livet vända snabbt och tryggheten i livet kan hänga på en skör tråd...
Ta hand om varandra i höstmörkret och gör det där ni drömt om....NU!
Nästa vecka kanske det inte finns tillfälle.....

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan! Var ett tag sedan.
Kom just från en sida där svampletandet gett bra resultat. Och nu rakt in i en värmande brasa och en text med många tänkvärd ord.
Tittar gärna in igen och hoppas att det är ok...
Hälsningar/SA

Anni sa...

♥ kramar om ♥

Annelie sa...

Du är klok du Camilla, men det blir väl så när man har två visa mödrar! *gapskratt*

Torprosen sa...

Så sant, ta vara på stunden...Här på västkusten dröjer sig sommaren kvar..bina surrar och fjärilarna fladdrar ännu..men snart är höststormarna här och då gäller det att gilla även det...Kram Torprosen