söndag 10 januari 2010

Tillbakablick-januari 2009

Helena på Bildbloggerian har temat Tillbakablick där man går tillbaka ett år i sitt galleri och visar obloggade foton.
Här kommer min tillbakablick:

Varje nyår försöker jag och min man göra nått nytt, se nya saker och möta nya människor.
Vi firade in det nya året på en hjulångare på Elbe i Hamburg vilket gjorde att vi stannade några extra dagar i Tyskland.

Ett mål jag hade med resan var att åka till den stora julmarkanden i Lûbeck, men dessvärre hade alla knallar packat ihop sina alster när jag kom dit, så jag fick nöja mig med att se på en lite mindre marknad i Hamburg där jag även fick smaka på glüvein. *S*


______________________

Hos Helena hittar du mera tillbakablickar

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Härlig tradition med att resa bort över nyåret! Borde kanske ta efter;-))

Emma sa...

Låter jättemysigt, hade också velat besöka någon av de tyska julmarknaderna :)