onsdag 15 juni 2011

skyltar


9 kommentarer:

Ordlös Onsdag/SoF sa...

Åhhh va charmigt!
Ser ut som det kan vara en gammal apoteksmöbel med fina små emaljskyltar.

Tack för ditt bidrag/Glad onsdag!

bokhyllan sa...

Hej!

Den här bilden gillar jag. Jättefin med sina lådor med skyltar på.

Ha det gott!

Janne sa...

Har du blivit medicin man/kvinna? Camphora, är det nån som jobbar på Horbaden. Själv har jag för mig att det fick jag insmetat på bröstet när jag var förkyld.

Susanne sa...

Underbar möbel=)

Mona sa...

Vacker gammal möbel med fina skyltar. Jättefin bild!

Anni sa...

Tänk att en vän till mig fick hem TVÅ sådana apoteksbyråer när apoteket här skulle byggas om ...

Lisa sa...

Härlig gammal möbel. Din egen eller?

B i r g i t t a sa...

Mysig skänk med gamla skyltar :)

Välkommen till nya
http://fotochip.blogspot.com/p/foto-dagbok.html

Anonym sa...

Jag har två bänkar full med sånna emaljskyltar på latin. :)