måndag 4 april 2011

fotoglädje

...fotoglädje är ett brett och stort ord för mig.....
det kan vara att krypa omkring på alla fyra på en sommaräng för att "macra" småkryp
det kan vara att befinna sig ini den mörkaste skog för att leta efter det rätt ljuset
eller det kan vara att få strosa om kring på en resa i världen, att möta ögonblicket och vara där när det händer
min fotoglädje finns där jag och min Nikon är helt enkelt....
och det mest spännande är ju att komma hem och sätta sig framför
dator för att tömma minneskortet och se vad resultatet blivit....

28 kommentarer:

@afjo72 sa...

Flotte farger og vinkel i bildet ditt - liker :o))

Marie sa...

Säger bara mmmmmmmmmmmmmmmmm :-)

Unknown sa...

Du har så rett!

Med kjæleik til livet sa...

kor fint bilde
nydelige farger ...
klemma

Anette sa...

Åh, så vakkert :)

Sinna sa...

Fantastiskt vacker bild!!!
Sinna

Gela sa...

Visst är det härligt att fota det man har kring sig. Helt UNDERBAR bild du visar!!! Ha en fin vecka, kram Gela

Pialotta sa...

Absolut, jag kan knappast bärja mig innan jag sett alla motiv som rullas fram.. Fotoglädje på hög nivå, det har vi nog alla som är med i de olika fototeman:) Gamla, mossiga staket och grindar.. det är glädje det att fota:)

Nica sa...

Åh - det var vackert! Får nog damma av min egen Nicon - och få in vanan att ha den med :)

Rejen sa...

smukt og det gælder om at være klar til alt...;-D

Inge sa...

Smukt billede.. du har helt ret.. :-)

Millemilla sa...

Enig med deg! Flott bilde!

B i r g i t t a sa...

En dag ska jag också fotografera en sådan här underbar gärdsgård och då i Småland där mina rötter finns :)

SoF sa...

Instämmer i det du skriver - likadant för mig.
Och gärdesgårdar fotar jag gärna...också. :)

Tack för en fin bild!

fjällripan sa...

Jättefin bild!

Petunia sa...

Og sier ja til alt dette! Er så enig med deg!!
Hvilken macrolinse har du til ditt Nikon? Vurderer å skaffe en det!
Nydelig bilde!

Anonym sa...

Er så enig i det du skriver!
Nydelig bilde!
Ha en fin mandagskveld :O)

Lene sa...

Flott bilde!
Føler nesten at jeg går forbi det selv :)

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Hejsan Camilla !
Vad härligt att se ett mossigt gärdsgårdsstaket, trodde de där bara fanns i Småland. Tydligen inte.



Kram Mi

Anneli - A'la Foto sa...

Jag håller med du...det är många ställen och framför allt de ställen jag och min kamera befinner oss på som gör fotoglädjen! En vacker bild bjuder du på! :O))

Unknown sa...

vackert vackert!
kram
susanne

Lotta sa...

Det är så sant som det är sagt.
Det är lika spännande varje gång man laddar upp sina bilder.
Denna bilden är ljuvlig
Sååå mycket lava Snyggt!!!!
Kramizzzzz

Rantamor sa...

Ditt foto är bara så vackert.
Gillar det diffusa i bakgrunden det blir så mastigt med gärdsgården då....
Nej nu måste jag isäng innan ryggen å jag rasar ihopa...

Kramen....

Mona sa...

Ljuvlig bild och vacker komposition.

Susanne sa...

Läser och betraktar och njuter av bild och text för visst är det så=) Ha en bra vecka!!

hundenstina sa...

Håller med dig ...
Det är spännande!!!
Fin bild med sommarkänsla i ...

TorAa sa...

Herlige detaljer.
Godt utført

Anonym sa...

Fint bilde, med historie over seg..