fredag 12 november 2010

Spegling



18 kommentarer:

Rantamor sa...

SNYGGT...å sommar..åååå
Va tyckte du om mitt fynd..fick du en "flashback" (ursäkta stavning).

Ha en finfin fredag ni två...såg att ni skulle få halka hos er...å mera snö..hm...

Anni sa...

Vackert!

Johanna S sa...

Här speglas det - riktigt snyggt i svartvitt :)

Maria G sa...

Snyggt och läckert!
Ha en bra dag!

Leena sa...

Perfekt spegling och snyggt med svarvitt. Ha det fint!

SoF@Blindstyre.se sa...

Svart/vitt går som vanligt hem hos mig - jättetufft resultat.

Tack/Trevlig helg!

Anneli - A'la Foto sa...

Spännande vinkel! Snyggt tolkat!

ha en fin fredagkväll!

Anonym sa...

They don't leave much room for getting into the boats!!

Lui sa...

You captured lines and shadows that created interesting patterns!

Beppan sa...

Så snyggt fotat!! Läckert i svartvitt!!

Dragonstar sa...

Excellent patterns and reflections!

Rejen sa...

Både, vand og spejling, meget flot...

sinneskatten sa...

Oh så fint!
bara längtar efter att min kurs ska ta slut så jag kan ägna mig ¨åt skojigheter.

SKIZO sa...

Thank you for sharing
This fabulous work with us
Good creations

Rune Eide sa...

En spennede variant i s & h. Den må prøves :-)

Anonym sa...

Reflections in the water. Very nice.. Simple yet beautiful.. =)

http://neneleah30.blogspot.com/2010/11/morning-dew.html

Jah Hollis sa...

En väldigt fyndig variant av speglingstemat. Snyggt i svartvitt dessutom.

LaDolceVita sa...

Ruskigt snyggt! Ha det bäst!