torsdag 22 juli 2010

Tallins gator, torg och fasader...
















3 kommentarer:

Rantamor sa...

Men jädrar i min låda va foton du har och snyggt är det, var nog en riktigt klick, klick stad ni var i.
Jag tar fjäll/natur å du storstasfoton vi kompleterar varann.
Nu har nog säkert Lilla C vaknat och kommer å frågar varför....kanske d bli kuddkrig eller kottkrig idag.
Vi har blåsigt och mulet idag men varmt.
Näe nu ska jag hoppa i duschen.

Tjingeling vi synes snart. Och visst vart Rantafar snygg...få nog passa mig nu =)

Annelie sa...

Det är ju fantastiskt vackert i Tallin, hade ingen aning om det som sagt....

Rantamor sa...

Du nu har jag skickat sms till dig å Lilla C`s mamma men ingen svarar.
Frågan löd: Vill ni ha rödinfilèr ????
Har ju lilla frysen i husbilen....
Hoppas ni haft en mysig dag....såg att Hedlund skaffat sig en riktig festblåsa till lördag....förbaskat likt något Lill-Babs har haft nångång i tidens begynnelse....kanske han fått ärva....

Tjingeling....