söndag 25 oktober 2009

FOTOTRISS - ROSA


För att stödja Cancerfondens Rosa Bandet kampanj innehåller alla foton ROSA den här veckan i Fototrissen.
Är inte själv en rosa tjej , så jag hittade inget att fota här hemma
men rotade runt lite i min dator och hittade tre Rosa tjejer i mina äldre fotomappar....

Sänder min tanke till alla som drabbats av denna skit sjukdom....


Fröken Perelli på turné med Rhapsody in rock -08


Rosa Big Mama på La Rambla, Barcelona,


Mitt Bonus barn-barn Leyia i snön!








4 kommentarer:

Erica Pettersson sa...

Jättefin fototriss! :D

Malin sa...

Vilken fin glad-rosa-triss. Favoritbildvalet är svårt Leyia är givetvis ljuvligast men Big Mama får mig att le. :-)

ViDu sa...

Rosa Big Mama får min röst i din fina rosa triss.

Annika sa...

En härlig triss av rosa tjejer. En serie man blir glad av :o)